Disney kupuje preostalih 33% udela u striming servisu Hulu
Disney je najavio da će kupiti preostali udeo u servisu za striming Hulu, što je bio očekivani potez. Ovo bi dalo Disney-u potpuno vlasništvo nad striming servisom i mogućnost da ga integriše u svoju Disney+ platformu.
Disney je već bio u borbi sa drugim servisima za strimovanje jer je njegov profit bio u padu. Završetak preuzimanja Hulua se očekuje da će koštati oko 8,6 milijardi dolara, kako je navedeno u saopštenju kompanije.
Takođe je istaknuto da će ovaj potez ,,dodatno unaprediti Disney-jeve ciljeve u oblasti strimovanja“. U isto vreme gigant se trudi da poveća broj pretplatnika.
U SAD, kompanija već prodaje Hulu kao deo paketa sa svojim Disney+ i ESPN+ platformama. U Velikoj Britaniji, neki sadržaj Hulua je već dostupan za gledanje putem Disney+ aplikacije, kao što su The Kardashians i The Bear.
Hulu kao vredan resurs
Cena odražava ,,zagarantovanu minimalnu vrednost“ striming servisa koja je postavljena kada je Disney iz Kalifornije preuzeo ,,21st Century Fox“ od Ruperta Murdoča u velikom poslu 2019. godine, zajedno sa većinskim udelom u Hulu.
Prema dogovoru između Disney-a i Comcast-a te godine, obe kompanije su imale pravo da forisiraju prodaju Comcast-ovog udela u Hulu-u. Rukovodstva su bila glasna u želji da se dogovore.
Ali na konferenciji ove godine, izvršni direktor Comcast-a, Brijan Roberts, opisao je Hulu kao ,,dragocen resurs koji kroji sudbinu“, koji je ,,danas mnogo vredniji“ zbog hitova kao što je serija ,,Only Murders in the Building“.
Disney je u sredu saopštio da se nada da će sporazum biti zaključen do 1. decembra, iako su pregovori sa Comcast-om, matičnom kompanijom NBC Universal, i dalje u toku.
Disney i Hulu pretplatnici
Trenutno, Hulu ima oko 48,3 miliona pretplatnika, u poređenju sa Disney-jem koji ima 146,1 milion pretplatnika širom sveta.
Šef kompanije Disney, Bob Iger, u avgustu je rekao investitorima da kompanija ide ka tome da ima jednu aplikaciju u SAD, gde može da kombinuje sadržaj svojih različitih brendova.
Otkako su se ekonomije oporavile od pandemijskih zatvaranja, konkurencija za pažnju publike bila je žestoka.
Profit
Disney je u avgustu izvestio da profit i dalje pada, suočavajući se sa nizom problema, uključujući slabu izvedbu filmova i oštar pad prihoda od reklamiranja u tradicionalnoj televizijskoj industriji.
Ukupni prihod kompanije je porastao za 4 odsto u odnosu na prethodnu godinu u periodu od tri meseca zaključno sa 1. julom, ali je objavila gubitak od 460 miliona dolara, u poređenju sa profitom od 1,4 milijarde dolara u istom periodu prošle godine.
Pored Disney-ja, i drugi servisi za strimovanje su razmatrali kako da generišu prihod i suzbijaju deljenje lozinki.
Industrija filma i televizije takođe je videla da su neke produkcije zaustavljene štrajkovima u SAD, što je usporilo proces kreiranja novog sadržaja potrebnog da privuče publiku.
Senior kreator Disney-ja, odgovoran za filmove kao što su Frozen, nedavno je rekao za BBC da bi štrajk glumaca mogao das zaustavi produkciju animacije kasnije ove godine.
Izvor: BIZLife
Foto: Unsplash, Youtube
InfoPuls-podeljeno sa izvora-Bizlife
#Disney #kupuje #preostalih #udela #striming #servisu #Hulu