NaslovnaBIZNISEvo kako da ih dobijete

Evo kako da ih dobijete

I na LinkedIn-u su bitne PREPORUKE kada tražite posao: Evo kako da ih dobijete

Postoji mnogo dokaza da je LinkedIn jedna od najpopularnijih internet stranica za poslove. Prema sajtu, više od 60 miliona ljudi svake nedelje koristi LinkedIn kako bi tražilo poslove, a na njemu se svake sekunde podnese 117 prijava za posao.

Ako tražite posao na LinkedIn-u, najbolja praksa uključuje korišćenje banera da pokažete svoja profesionalna postignuća i održavate ažurirane informacije o svojim iskustvima. Takođe, trebalo bi iskoristiti deo za preporuke na dnu svog profila.

„Preporuke na LinkedIn-u predstavljaju priliku da potvrdite ono što navodite o svojim veštinama i kvalitetima“, istakla je Angelina Darisou, karijerna savetnica i osnivač C-Suite Coach-a.

Na neki način, one potvrđuju da ono što kažete o sebi je zapravo tačno, dodala je.

Posao, preporuke (Unsplash)

Evo kako da ih dobijete

Pronađite osobu koja može da potvrdi vašu kompetenciju. Što se tiče toga koga pitati, ,,najbolja praksa je da tražite preporuke od ljudi s kojima ste sarađivali, od osoba koje su vas zaposlile“, navela je Darisou.

Konkretno, ,,najbolje preporuke dolaze od osoba koje imaju dobro razvijen LinkedIn profil“, tvrdi Gorik Ng, savetnik za karijeru sa Harvarda i autor knjige ,,Neizrečena pravila“. Takođe preporučuje da pronađete osobu ,,koja može da govori konkretno o vašoj kompetentnosti, posvećenosti i kompatibilnosti“. Dakle, tražićete osobu s kojom ste blisko sarađivali tokom trajanja projekta.

Naposletku, ,,kredibilitet na tržištu rada dolazi od imena organizacije ili radnog naziva“, istakao je Ng.

Ako ste radili sa osobom iz kompanije koju svi poznaju ili sa nekim na menadžerskoj poziciji, oni mogu da budu dobar izvor, piše CNBC Make It.

,,Imali su priliku da vide kako radite. Zamolite za preporuke uskoro nakon što ste sarađivali sa nekom osobom, jer želite da se sete šta ste radili“, objasnio je Ng.

pitanje na prijavi za posao

Preporuke (Unsplash)

Sekcija za preporuke

Kada stupite u kontakt, obavestite osobu da ažurirate svoj LinkedIn profil, uključujući sekciju za preporuke. Zatim im recite da ste baš na njih pomislili ,,jer ste radili zajedno na projektu koji je trajao šest meseci, a bili su vaš direktni nadređeni i imali su priliku da vide kako radite“. Možete da popunite te praznine sa onim što želite da istaknu u preporuci, kao što je premašivanje očekivanja ili prevazilaženje prepreka.

Recite im da preporuka može biti kratka, samo jedna ili dve rečenice, i da ne osećaju pritisak da je napišu ako nemaju vremena.

Na kraju, ne trebate previše preporuka na svom profilu, jer će regruter verovatno pregledati samo neke od njih.

,,Kvalitet pre količine“, zaključio je Ng.

Do tri ,,stvarno jake“ preporuke su sasvim dovoljne.

Izvor: BIZLife

Foto: Pexels, Unsplash

InfoPuls-podeljeno sa izvora-Bizlife

#Evo #kako #dobijete

POVEZANI ČLANCI

Najnovija ažuriranja