NaslovnaBIZNISKako se nesreća pretvara u marketing: Automobil uništen u požaru, preživela je...

Kako se nesreća pretvara u marketing: Automobil uništen u požaru, preživela je samo

Kako se nesreća pretvara u marketing: Automobil uništen u požaru, preživela je samo – šolja

Automobil Danijel, žene iz SAD uništen je nedavno u požaru, a jedini predmet koji je preživeo vatrenu stihiju bila je njena Stenli (Stanley) šolja. Njen komentar kako je sve otišlo dođavola, a led u šolji je i dalje tu, postao je viralan, a na njega se nadovezala i kompanija koja stoji iza ovog proizvoda i sve je otišlo u smeru kom se sigurno nije nadala.

Kao i mnogi ljudi, Danijel je odlučila da podeli svoju priču na TikTok-u, postavljajući video koji prikazuje posledice požara i njeno oštećeno vozilo. U jednom trenutku iz olupine automobila okupane pepelom uzima skoro pa netaknutu šolju koja je stajala na držaču pored suvozačevog sedišta.

„Svi se brinu da li će Stanley šolja da se izlije, a moja je bila u požaru i još ima leda u njoj“, rekla je ona u videu koji je vrlo brzo postao viralan.

Njen video je od tada prikupio više od 60 miliona pregleda.

@danimarielettering

Thirsty after you catch on fire? @Stanley 1913 is like no problem i gotchu #fyp #carfire #accident #stanleycup

♬ original sound – Danielle

Stenlijev globalni predsednik Terens Rajli odgovorio je na Danijelin video rekavši da ne samo da će joj poslati još Stenlijevih šolja, već i mnogo više!

„Pa, poslaćemo vam nekoliko šolja, ali postoji još jedna stvar i to nikada ranije nismo radili i verovatno nikada više nećemo, ali bismo voleli da vam kupimo i novo vozilo. Da, svi mi u Stenliju zaista bismo želeli da zamenimo vaše vozilo.“

Moto kompanije za piće kaže da su njihovi proizvodi „napravljeni za ceo život“, a izgleda da bi to moglo biti tačno!

 

 

 

 

Izvor: BIZLife

Foto: Printscreen/TikTok/danimarielettering

InfoPuls-podeljeno sa izvora-Bizlife

#Kako #nesreća #pretvara #marketing #Automobil #uništen #požaru #preživela #samo

POVEZANI ČLANCI

Najnovija ažuriranja