NaslovnaBIZNISDomaći hotelski brend otkriva novu kampanju

Domaći hotelski brend otkriva novu kampanju

Mona Plaza jednako je mesto za pamćenje: Domaći hotelski brend otkriva novu kampanju

Ove subote smo prisustvovali događaju na kom smo ispratili premijerno prikazivanje nove imidž kampanje Mesto za pamćenje, hotelskog brenda Mona Plaza, a u saradnji sa Sarom Jovanović kao licem kampanje. Samom događaju je prisustvovovao i veliki broj javnih ličnosti iz sveta muzike, filma I influence-a.

Mona Plaza kreira jedinstvena iskustva i događaje kao niko drugi. Svesni da gosti ne žele rutinu, već nešto nesvakidašnje, lokalno i jedinstveno, uspeh ovog domaćeg hotelskog brenda je jednostavan, jer spoj internacionalnih standarda, domaćeg gostoprimstva, kulture, iskustava i ljudi, dovoljan su razlog da se gosti vraćaju iznova.

Mona Plaza hoteli se nalaze na jedinstvenim lokacijama, svaki ispunjen bogatom kulturom, istorijom, pričama i tradicijom. Ovaj brend kreira trajne vrednosti koristeći vrhunski dizajn i istorijsko nasleđe sa duboko usađenom etikom perosnalizovane usluge i ima poziciju vodeće domaće kompanije koja je sinonim za mesto za pamćenje.

Mona žurka, brend

Kampanja pod nazivom „Mesto za Pamćenje“ predstavlja kreativnu sinergiju između Mona Plaza hotela i Sare Jo, spajajući domaću gostoljubivost sa beskrajnim mogućnostima za odmaranje, avanturu, zabavu, doživljaj i istraživanje samih destinacija. Ovaj ambiciozan projekat nudi gostima nešto više od običnog putovanja – pruža im priliku da stvore sećanja koja će trajati čitavog života i upoznavanje mesta koje se pamti.

Saradnja između ovog domaćeg hotelskog lanca i popularne muzičke zvezde kao brend ambasadorke, Sara Jo donosi novu dimenziju iskustva u hotelima Mona Plaza Beograd i Mona Plaza Zlatibor, obećava nezaboravne trenutke za sve goste i predstavlja to mesto gde se vrednuju sva mala životna iskustva, taj lični momenat prilikom dolaska u hotel, lokalni specijalitet koji gost proba, komfor spavaće sobe, vruć tuš nakon nastupa, ta slika koja je napravljena na jednoj od destinacija.

Mona Plaza

Mona Plaza, brend

Sara Jo, poznata po svojoj strastvenoj izvođačkoj karijeri i izvanrednom talentu, nije samo muzička ikona – ona je i putnica avanturističkog duha koja ceni jedinstvene doživljaje i komfor.

Mona Plaza je, s druge strane, sinonim za gostoprimstvo i istinski jedinstvenu uslugu. Ova saradnja obećava da će gostima pružiti nešto sasvim posebno, sve te nezaboravne trenutke, pružiti im priliku da dožive svet trajnih vrednosti i otkrije mesto za pamćenje.

„Naša kampanja ‘Mesto za Pamćenje’ ima za cilj da prenese energiju i strast koju Sara Jo unosi u svoju muziku na iskustvo boravka u hotelima Mona Plaza. Želimo da naši gosti osete istu inspiraciju, slobodu i avanturistički duh koji Sara Jo neguje u svojoj umetnosti“, izjavio je Zarija Vilaret, direktor marketinga.

Sara Jo je takođe izrazila oduševljenje zbog ove saradnje, ističući da je Mona Plaza izbor koji odražava njene visoke standarde kvaliteta i usluge. „Oduvek sam tražila smeštaj koji se ističe po svojoj jedinstvenosti i udobnosti. Mona Plaza je upravo takav brend i presrećna sam što mogu da budem deo ove kampanje.“

Više informacija na sajtu www.monaplaza.com.

Izvor: BIZLife

Foto: Promo

InfoPuls-podeljeno sa izvora-Bizlife

#Domaći #hotelski #brend #otkriva #novu #kampanju

POVEZANI ČLANCI

Najnovija ažuriranja