NaslovnaVESTIVladimir Lučić o rezultatima Telekoma: Od oktobra 50.000 novih korisnika

Vladimir Lučić o rezultatima Telekoma: Od oktobra 50.000 novih korisnika

Telekom Srbija će 2023. oboriti rekorde po prihodima, profitabilnosti, broju novih korisnika, a poslednji kvartal godine donosi fantastične rezultate, izjavio je generalni direktor Vladimir Lučić.

Prvi čovek najuspešnije srpske kompanije posebno je naglasio da je u Telekom od oktobra do danas prešlo 50.000 novih korisnika.

– Naš maksimalno pozitivan trend se nastavlja, a ova godina biće ubedljivo rekordna prema svim parametrima poslovanja, od prihoda preko profitabilnosti do broja korisnika naših usluga. Poslednji kvartal je i obično najuspešniji, kada se ljudi vrate sa odmora i odluče da pažljivije pogledaju ko ima najbolje sportske sadržaje, kao i igrani i zabavni program, a ove godine nadmašena su sva očekivanja, pa smo od početka oktobra dobili čak 50.000 novih korisnika televizije i interneta – izjavio je danas Vladimir Lučić za TV Pink.  

Sledeća godina bi mogla da bude još uspešnija, a važnu ulogu u tome imaće uvođenje 5G mreže i nastavak međunarodnog širenja na dijasporu.  

Kompanija Telekom Srbija je praktično spremna za 5G, i to ne samo za instalaciju te mreže, već i za nove servise za privredu i građane koji se na njoj baziraju.

– Glavni partneri na tom poslu su nam Vodafon, koji je globalni lider u digitalnim servisima zasnovanim na 5G, kao i Evropska investiciona banka, a Telekom Srbija je jedina kompanija u regionu Zapadnog Balkana koja je partner ovoj zvaničnoj banki EU – objasnio je Lučić.

Što se tiče aktivnosti kompanije u inostranstvu, Telekom je u oktobru dobio dozvolu za rad u Turskoj, pa je početak prodaje TV paketa zakazan za 12. decembar, dok će u Nemačkoj uskoro biti otvoreno čak 30 poslovnica srpske kompanije, koja je na tom tržištu i mobilni operater.

Telekom najavljuje nova zapošlavanja, šansa za više od 500 mladih stručnjaka!

– Za razliku od svih operatera u regionu Zapadnog Balkana, Telekom Srbija ima stalni trend zapošljavanja novih ljudi, samo u prošloj godini njih 680 je dobilo svoju šansu za zaposlenje, i sa time nastavljamo i u narednom periodu tako što ćemo šansu za posao dati za čak 500 mladih stručnjaka iz raznih oblasti. Rast poslovanja je doveo do potrebe za novim zaposlenima, na primer, zbog ogromnog broja novih najatraktivnijih sportskih sadržaja, Arena Sport kanali su od 2018. do danas zaposlili čak 300 ljudi – izjavio je Vladimir Lučić za TV Pink.

Sve ovo je primetio i ugledni hrvatski portal za vesti iz medija i telekomunikacija “Media Dejli” u analizi poslovanja operatera u regionu za 2022. godinu.

“Prošle godine porastao je i ukupan broj zaposlenih (u operaterima u regionu eks-Ju) za 921 osobu. Ceo jedan mali grad radi u Telekomu Srbija, koji je i po broju zaposlenih najveći u regionu. Čak 680 novih zaposlenika ima više Telekom Srbija 2022. u odnosu na godinu pre toga, što kumulativno iznosi 7.980 njih”, objavio je zagrebački medij. Čak i u slučaju prodaje antenskih stubova u vlasništvu Telekoma, niko neće ostati bez posla, iz razloga što su za ovaj deo građevinskih poslova u okviru Telekoma, do sada bile zadužene spoljne firme, podizvođači, jer telekomunikacioni operateri nemaju i ne mogu da imaju ljude za ove poslove.

Sve ovo dolazi posle širenja na Švajcarsku i Austriju, dok su sledeće na redu Sjedinjene Države.

– Naša ponuda je vrlo atraktivna za ljude širom sveta poreklom ne samo iz Srbije, već i iz Bosne i Hercegovine i Hrvatske. Nudimo im sve TV kanale iz matičnih zemalja, kao i ostale najatraktivnije sadržaje iz TV paketa koje imamo, plus “sim” kartice za ubedljivo najpovoljnije komuniciranje sa maticom. Dosadašnji rezultati su sjajni, ovaj “projekat za dijasporu” doneće velike prihode i značajnu dobit Telekomu, posebno jer smo sva najvažnija investiranja već završili. Sledeći važan korak su SAD, što planiramo za sredinu naredne godine – najavio je Vladimir Lučić.

Najnovija vest iz Telekom Srbija je prodaja antenskih stubova u vlasništvu kompanije. Tim povodom je organizovan međunarodni tender na koji se prijavilo oko 50 najvećih “real estate” firmi, a pobedio je britanski Aktis GP, zajedno sa Svetskom bankom i Evropskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD).

– Po uzoru na najuspešnije međunarodne kompanije iz naše industrije kao što su Dojče Telekom, Vodafon, Telefonika, Telia i austrijski A1, izlazimo iz posla sa antenskim stubovima, koji je zapravo građevina, čime operateri zaista ne treba da se bave, maksimalno se okrećemo korisnicima i našem osnovnom biznisu. Tu je važno istaći da prodajemo samo stubove, građevinu, dok kompletna oprema za telekomunikacije, poput baznih stanica, ostaje u vlasništvu Telekoma. Zanimljivo je da je antenske stubove pre tri meseca prodala i Junajted Grupa, a u njihovom slučaju kupac i partner je firma iz Saudijske Arabije. Što samo dokazuje da je ovaj vid “real estate” poslovanja trenutno atraktivan za ulaganje investitorima iz celog sveta. Opšti trend, oduvek u Americi, a poslednjih nekoliko godina širom Evrope, jeste da operateri napuštaju poslove koje izlaze iz njihovog strateškog biznisa, u ovom slučaju “real estate”, tako da je Telekom prodajom stubova samo uradio isto što su već pre njega uradili najveći svetski operateri. U našem slučaju prisustvo SB i EBRD garantuje da je ceo postupak prodaje bio maksimalno transparentan, a oni će Telekomu Srbija biti važni partneri i u budućnosti – istakao je Vladimir Lučić.

Što se tiče aktivnosti Telekoma usmerenih na svakodnevni život građana Srbije, posebno je važno da će u decembru biti isplaćene dividende u ukupnoj vrednosti od 6,7 milijardi dinara, a što se tiče mladih tu je angažman kompanije u akciji “studentska kartica”, gde se nudi atraktivan dodatni popust za već najpovoljniji paket “soko lajt” sa neograničenim surfovanjem u zemlji i inostranstvu.

InfoPuls-podeljeno sa IZVOR

#Vladimir #Lučić #rezultatima #Telekoma #oktobra #novih #korisnika

POVEZANI ČLANCI

Najnovija ažuriranja