NaslovnaBIZNISLidl predstavio svoj izveštaj o održivosti

Lidl predstavio svoj izveštaj o održivosti

Lidl predstavio svoj izveštaj o održivosti

Nesvakidašnjom interaktivnom postavkom, Lidl Srbija predstavio je svoj izveštaj o održivosti po GRI standardu za 2021/2022. godinu. U Muzeju Savremene umetnosti, javnost je imala priliku da kroči u virtuelni svet društvene odgovornosti kompanije, pod nazivom „Za bolje sutra“, u kojem su bili predstavljeni koraci koje Lidl preduzima kako bi doprineo očuvanju planete i dobrobiti ljudi.

Izložba je okupila veliki broj zainteresovanih – od predstavnika medija, uticajnih ljudi iz sveta ekologije i biznisa, do partnera i zaposlenih u Lidlu – koji su se, na do sada neviđen način, uverili zašto je Lidl Srbija lider održivog poslovanja.

Lidl Srbija CSR izveštaj

Interaktivni i virtuelni doživljaj „Za bolje sutra“ pratio je tri segmenta, odnosno strateške dimenzije održivosti u Lidlu – „Dobro za planetu”, „Dobro za ljude” i „Dobro za tebe”.

„Ponosan sam na to što naš Lidl tim može da se pohvali uspešnim CSR projektima, procesima i inicijativama koje sprovodimo kroz svakodnevno poslovanje u svim segmentima rada. Zaštita klime, očuvanje resursa i biodiverziteta, fer poslovanje, promocija zdravlja i spremnost da učestvujemo u dijalogu su polja delovanja održivosti na kojima posvećeno radimo i koje unapređujemo svakim danom. Siguran sam da na ovaj način možemo pokrenuti pozitivne promene i kreirati bolje sutra narednim generacijama“, rekao je Dragan Čigoja, generalni direktor kompanije Lidl Srbija.

Dragan Čigoja, generalni direktor Lidl Srbija

Dragan Čigoja, generalni direktor Lidl Srbija

Pored šetnje posetilaca kroz interaktivne panele, održana je i radionica na kojoj su učestvovali partneri i zaposleni u Lidlu Srbija.

„Lično verujem da je u Lidlu društveno odgovorno poslovanje jedan od najjačih stubova i to je ono što nas inspiriše da nastavimo da radimo dobre stvari za našu planetu i zajednicu. Cilj nam je da motivišemo okruženje i pružimo maksimalan doprinos održivosti“, dodala je Aleksandra Mirić ispred CSR odeljenja Lidl Srbija.

Aleksandra Mirić, CSR Lidl Srbija

Aleksandra Mirić, CSR Lidl Srbija

Održivo poslovanje se najpre dovodi u vezu sa merama zaštite životne sredine i sprečavanjem daljih negativnih uticaja na planetu. Kroz interaktivnu sobu koja je predstavila implementirane mere u sklopu segmenta „Dobro za planetu“, Lidl Srbija je apostrofirao značaj ostvarenih rezultata kao što je prelazak na obnovljivu, „zelenu“ energiju svih Lidl objekata. Kao rezultat toga u 2022. godini ostvarena je ušteda emisija gasova sa efektom staklene bašte povezanih sa električnom energijom za 97%, a emisije povezane sa gasovima za hlađenje, umanjene su za 29% u odnosu na 2021. godinu.

Osim toga, količine organskog otpada smanjene su za više od 47% u 2022. godini u odnosu na prethodnu, a čak više od 96% otpada ponovo je iskorišćeno. Uvođenjem projekta „Dobro se reciklažom vraća“ krajem 2021. godine Lidl Srbija je ukazala na važnost cirkularne ekonomije i pozvala potrošače da se kroz svoje svakodnevno delovanje priključe održivim praksama. Akcijama čišćenja pod nazivom „Čisto iz ljubavi“, uklonjene su 22 tone otpada iz prirode u 2021. i 2022. godini.

U delu instalacije, koji je prisutnima predstavio dostignuća u okviru segmenata „Dobro za ljude“, Lidl Srbija je između ostalog predočio svoju predanost fer poslovanju. Ova predanost seže u sve segmente zajednice čije je Lidl deo i obuhvata i celokupne lance snabdevanja, te tako kompanija broji 64% dobavljača voća i povrća sa Global G.A.P. GRASP sertifikatom u 2022. godini.

Značajna tema u Lidlu je i promocija zdravlja usmerena kako na zaposlene, tako i na potrošače. Iz tog razloga, jedini moderni diskontni lanac u Srbiji podržava osvešćene izbore pri kupovini, ponudom proizvoda sa što manje šećera, uz više organskih i nutritivno visokokvalitetnih proizvoda u asortimanu.

Kao deo zajednice u kojoj posluje Lidl Srbija, osluškujući potrebe svojih potrošača, kompanija deluje i van okvira svog asortimana. Tako je 2022. godine pokrenut i višestruko nagrađivani projekat „Hoćeš da menjamo mesta? Pomeri se s mesta“, koji ima za cilj podizanje svesti potrošača koji nepropisno parkiraju na parking mestima za osobe sa invaliditetom. Projekat je sproveden u saradnji sa NOOIS-om, obeležavanjem dodatnih parking mesta ispred 35 prodavnica, uz viralne sadržaje na društvenim mrežama o nepropisnom parkiranju i komunikaciji s osobama sa invaliditetom.

O Lidl izveštaju o održivosti

Izveštaj o održivom poslovanju usklađen je sa zahtevima najzastupljenije metodologije u toj oblasti – Global Reporting Initiative (GRI), a sagledava i doprinos ciljevima Globalnog dogovora UN. Ovaj izveštaj obezbeđuje transparentnost, merljivost i uporedivost objavljenih podataka.

Izvor: BIZLife

Foto: Promo

InfoPuls-podeljeno sa izvora-Bizlife

#Lidl #predstavio #svoj #izveštaj #održivosti

POVEZANI ČLANCI

Najnovija ažuriranja