24. jan 2024 10:26
| Obnovljeno: 24. jan 2024 10:26
Zbog greške u obaveznom toku putnika na aerodromskom terminalu, u nedelju su otkazana tri leta, a 17 je odloženo
Eventualne zahteve za refundaciju troškova zbog kašnjenja i otkazivanja letova u nedelju, 21. januara, putnici bi trebalo da upute izabranoj avio-kompaniji, rečeno je Tanjugu na Aerodromu “Nikola Tesla”.
Iz beogradskog aerodroma su objasnili da je izabrana avio-kompanija u ovakvim i sličnim situacijama uvek prva tačka za kontakt, pošto su putnici kupovinom avionske karte ušli u ugovornu obavezu baš sa avio-kompanijom.
“Prema proceduri, aerodrom potom ove zahteve rešava direktno sa avio-kompanijama”, rekli su na Aerodromu “Nikola Tesla”.
Zbog greške u obaveznom toku putnika na aerodromskom terminalu, u nedelju su otkazana tri leta, a 17 je odloženo.
Tada je, zbog propusta osoblja zemaljskog opsluživanja, u tranzitnoj zoni došlo do mešanja putnika koji su doputovali iz Skoplja, sa putnicima koji su nameravali da putuju ka evropskim i svetskim destinacijama, a nad kojima je prethodno izvršena kontrola pregleda lica i prtljaga.
Granična policija je zbog toga bila privremeno obustavila pasošku kontrolu na Aerodromu “Nikola Tesla”.
#Kome #obratiti #refundaciju #troškova #zbog #otkazanih #letova #aerodromu #Nikola #Tesla #Balkan