Amazon ima novu AI funkciju za prodavce, a za kupce sprema prolećnu rasprodaju
Amazon pravi nove poteze usmerene i na prodavce i kupce. Sa strane prodavca, gigant je najavio novu AI funkciju koja bi mogla da olakša unos proizvoda. Prodavci mogu da daju Amazonu URL umesto da ručno pišu detalje o proizvodu. Generativni AI zatim ulazi u automatsku obradu URL-a i kreiranje nove liste proizvoda.
Više od 100.000 prodavaca je već koristilo druge generativne AI alate koje je Amazon predstavio, uključujući AI koji automatski piše detalje o proizvodu na osnovu slike.
Za kupce, Amazon je otkrio „Veliku prolećnu rasprodaju“, šestodnevni sezonski događaj koji se održava od 20. do 25. marta i koji Amazon održava po prvi put. Stvari, poput kozmetičkih proizvoda, elektronike, nameštaja i prolećne mode, su u fokusu prodaje.
Amazon popusti
Gigant je naveo primere ponuda koje kupci u SAD mogu da pronađu, uključujući do 50 odsto popusta na odabranu sportsku opremu i kozmetičke proizvode i do 40 odsto popusta na kućne proizvode i elektroniku.
Za razliku od Prime Day popusta, koji su ograničeni na pretplatnike Amazon Prime koji plaćaju 139 dolara godišnje ili 15 dolara mesečno, svi Amazonovi kupci mogu da pristupe popustima na Velikoj prolećnoj rasprodaji, piše Entrepreneur.
Međutim, glavni članovi i dalje dobijaju pogodnosti: imaju pristupu odeljku ekskluzivnih ponuda.
Godišnji prihod od prodaje Amazona skočio je sa 513,98 milijardi dolara u 2022. na 574,78 dolara u 2023, prema procenama Statista. Specifična prodaja Amazona bila je dobra u prošlosti, a prvi dan Prime Day-a 2023. godine označava najveći dan prodaje u istoriji kompanije.
Izvor: BIZLife
Foto: AP Photo/Richard Drew, AP Photo/Michel Spingler
#Amazon #ima #novu #funkciju #prodavce #kupce #sprema #prolećnu #rasprodaju