NaslovnaRAZONODAJapanske nudle u restoranu sa solo kabinama

Japanske nudle u restoranu sa solo kabinama

U Japanu postoji restoran koji je kao stvoren za introvertne ljude koji žele uživati u svojim ramen nudlama bez interakcije sa drugim gostima. 

Restoran se zove „Ičiran” i poznat je po svojim jedinstvenim kabinama za solo obedovanje, koje omogućavaju gostima da jedu u privatnosti, bez ometanja sa strane.

Osnivač „Ičirana”, Manabu Jošitomi, došao je na ideju o solo kabinama 1993. godine, nakon što je primetio da lokalne žene ne vole da javno jedu ramen zbog zvuka koji je u Japanu uobičajen prilikom konzumiranja nudli iz supe, štapićima.

Ove kabine su dizajnirane tako da smanje interakciju sa osobljem i drugim gostima, pružajući privatni prostor za jelo. 

Gosti mogu naručiti šta žele popunjavanjem formulara, a njihova narudžbina im se dostavlja kroz prozorčić u kabini.

„Ičiran” se fokusira na Hakata-stil tonkotsu ramen nudle, koji se služe sa kremastim, blago pikantnim, slatkastim bujonom, zahvaljujući tajnom receptu za saft. 

Sos se sastoji od mešavine više od 30 sastojaka na bazi čili praha, a rezanci su glatke i elastične teksture, bez obzira na izabranu čvrstoću.

Iskustvo u „Ičiranu” je ocenjeno sa 10/10, ne samo zbog ukusnog ramena već i zbog jedinstvenog iskustva obedovanja koje odgovara prirodi introvertnih osoba. Ovaj koncept restorana je idealan za one koji žele da uživaju u svojim obrocima u miru i tišini, bez socijalne anksioznosti ili potrebe za interakcijom sa drugima.

Pored kabina za solo obedovanje, „Ičiran” se izdvaja po nekoliko jedinstvenih karakteristika koje doprinose njegovoj popularnosti:

U Ichiranu, možete personalizovati gotovo svaki aspekt svog ramena, od jačine ukusa bujona do teksture nudli. Ovo vam omogućava da dobijete tačno onu vrstu ramena koju volite.

Naručivanje se vrši putem automata gde gosti biraju svoje obroke i dodatke, a zatim svoje narudžbine predaju kroz otvor u kabini.

Koriste se pažljivo odabrani sastojci i voda koja je „nežna za stomak i jetru”, što dodatno poboljšava iskustvo konzumiranja ovih japanskih nudli u supi.

„Ičiran” ima bogatu istoriju koja počinje još od 1960. godine, kada je počeo sa radom kao skromni ulični štand za ramen, a danas je prepoznatljiv po svojim restoranima širom Japana, sa filijalama u Hong Kongu, Njujorku i Tajvanu, što govori o globalnoj privlačnosti ovog koncepta.

Restoran promoviše koncept „koncentrisanja na ukus”, gde se gosti podstiču da se fokusiraju isključivo na svoj obrok. Kada gosti požele neki dodatak, dovoljno je da postave tanjirić na senzor, prozor sa strane osoblja će se otvoriti i oni će biti dodatno usluženi.


InfoPuls-podeljeno sa ⮕ IZVOR

#Japanske #nudle #restoranu #solo #kabinama

POVEZANI ČLANCI

Najnovija ažuriranja