BEOGRAD – Prva tribina u okviru nove kampanje Telekoma Srbija “Dečji svet je veći od ekrana” održana je danas u Beogradu, a generalni direktor Telekoma Srbije Vladimir Lučić rekao je da je cilj te kampanje da se podigne svest kod najmlađih o pravilnoj upotrebi novih tehnologija, zbog posledica prekomerne upotrebe digitalnih uređaja na decu u ranom razvoju.
Lučić je rekao novinarima da će takve tribine nastaviti da se organizuju u Beogradu, Nišu, Novom Sadu i Kragujevcu.
“To je jedna od najaktuelnijih tema i o njoj se dosta diskutuje u poslednjih nekoliko godina i smatrali smo da mi kao telekomunikacioni operator u Srbiji koji ima najviše mobilnih korisnika treba da budemo pokretači ovakve inicijative”, rekao je Lučić.
Kompletan sadržaj vesti dostupan je korisnicima Tanjugovih servisa
#Kampanjom #podižemo #svest #najmlađih #pravilnoj #upotrebi #novih #tehnologija