Uznemirujuće jutro za Australijance: Milioni ljudi ostali bez mobilne i internet veze
Potuni prekid rada drugog najvećeg australijskog operatera mobilne telefonije Optusa paralisao je jutros telefonske i internet veze više od 10 miliona ljudi.
Od ranih jutarnjih sati korisnici širom zemlje nisu mogli telefonirati ni pristupiti internetu, javljaju australijski mediji.
Optus je drugi po veličini provajder u zemlji, sa više od 10 miliona pojedinačnih korisnika i još stotina hiljada pravnih lica sa kojima sarađuje.
Prekid je izazvao kašnjenja u saobraćaju, onemogućio bolničke telefonske komunikacije i sistem plaćanja, prenosi BBC.
Uzrok prekida nije poznat, a Optus je saopštio da nema dokaza o sajber-napadu i obećao da će normalizovati usluge do kraja dana.
Nije im jasno
„Ovo je vrlo neuobičajena pojava i čim shvatimo što se točno dogodilo, javit ćemo detalje“, rekla je izvršna direktorica Optusa Kelly Bayer Rosmarin za radiopostaju 2GB u Sydneyju.
Ministarka komunikacija Mišel Roland saopštila je da je ovo uznemirijuće jutro za mnoge stanovnike Australije i pozvala je kompaniju da bude transparentna i „blagovremena“ u informisanju klijenata.
Kompanija Optus je prošle godine pretrpela hakerski napad koji je doveo do krađe ličnih podataka sa oko 10 miliona naloga, što je najveći takav incident u Australiji.
Na svom sajtu Optus je savetovao korisnicima kojima je potrebno hitno da pozovu hitne službe da pronađu člana porodice ili komšiju na drugoj mreži koji bi im mogao pomoći.
Izvor: BIZLife
Foto: Pixabay
InfoPuls-podeljeno sa izvora-Bizlife
#Milioni #ljudi #ostali #bez #mobilne #internet #veze