NaslovnaBIZNISUz čašu hladnog Knjaza serviramo vam neodoljivu kafu Rivolta

Uz čašu hladnog Knjaza serviramo vam neodoljivu kafu Rivolta

Tim povodom razgovaramo sa menadžerkama brenda koje su zaslužne za koncept, izgled i komunikaciju novog brenda kafe na našem tržištu – Marijom Tošić Milatović i Aleksandrom Rackov.

Šta je Rivolta?

Marija: Rivolta je veliki iskorak u našem portfoliju i prvi brend kafe koji smo razvili u našoj kompaniji. „Rivolta”, na italijanskom, znači „ustanak”. Sve započinje buđenjem, a mi smo san da se probudimo u srcu Italije i ispijemo neponovljivu šoljicu kafe odlučili da pretvorimo u javu, svakog dana. Ukratko, Rivolta je novo iskustvo kafe na domaćem tržištu i praktičan odgovor koji naša kompanija servira na pitanje zašto toliko volimo kafu – uz čašu hladnog Knjaza sa strane, naravno.

Aleksandra: Imenom Rivolta želeli smo da predstavimo i dočaramo priču našeg brenda. Reč „rivolta” je višeznačna – znači „buđenje, ustajanje”, što nas odmah asocira na šoljicu kvalitetne, aromatične kafe. Radujemo se što će se poslovni korisnici, kojima ćemo u prvoj fazi pozicioniranja biti okrenuti, buditi uz našu kafu.

Kafa Rivolta (Foto: Nebojša Babić)

Kako ste se i zašto odlučili da nastupite i na ovom segmentu tržišta?

Marija: Polazeći od privilegovane pozicije koju zauzimamo u domovima i srcima potrošača, naša misija je da pružimo opcije u svim kanalima prodaje i u svim prilikama konzumacije. Proteklih godina kreirali smo desetine inovacija, uključujući potpuno nove brendove, sa ciljem da napravimo sveobuhvatan i relevantan portfolio koji edukuje potrošače šta sve mogu da požele kada je reč o bezalkoholnim napicima.

Iza svega krije se želja da ostavimo pečat na tržištu, a naša vizija o kafi počela je da jača kada smo postali deo sistema vodećeg proizvođača pića u centralnoj Evropi – Grupe Mattoni 1873, koja inkorporira i italijansku tradiciju vlasnika, porodice Paskvale. Kada sa italijanskim nasleđem spojimo lokalnu tradiciju kafe u Srbiji, gde se po glavi stanovnika popije 5,4 kg kafe godišnje, što je rezultat koji nas stavlja na listu vodećih 10 zemalja po konzumaciji kafe, to je bio i logičan povod da zakoračimo u ovu atraktivnu kategoriju. Kada uzmemo u obzir distributivnu mrežu Knjaz Miloš Nature, kao i kompatibilnost naše gazirane mineralne vode Knjaz Miloš sa šoljicom sveže kafe – znali smo da je to novi poduhvat u koji se punim srcem upuštamo.

Nakon mnogo rada, truda i usvajanja znanja u jednoj potpuno novoj oblasti, s ponosom predstavljamo kafu Rivolta, novu kafu Mattoni grupe u jugoistočnoj Evropi.

Tržište kafe u Srbiji je veliko i kvalitetno. Kako se istaći u takvoj oštroj, a dobroj konkurenciji?

Aleksandra: Rad na velikim brendovima, od Knjaz Miloša, preko Aqua Vive i Guarane, sve do najmlađih – ReMix Knjaza i sokova Tube, sa svim njihovim inovacijama, ekstenzijama, platformama komunikacije i ciljnim grupama, odlična je škola za sve dalje projekte velikih lansiranja, poput ovog o kojem danas pričamo. Svesni smo razvijenosti tržišta kafe, ali nama rad i plasiranje potpuno novog brenda u okviru jake i oštre konkurencije nije nepoznanica – čak se može reći i da je neka vrsta inspiracije. Pred nama je svakako još mnogo učenja o novoj kategoriji. Ostajemo prevashodno beverage kompanija, ali sada spremni da uz naše brendove vode i napitaka ponudimo i svoj brend kafe. Srećni smo što radimo na tržištu Srbije gde ova praksa nije novina, i gde su mnoge velike kompanije proizvođači pića, među kojima i Coca Cola Hellenic, Atlantic Grupa i Nestle, već postavile standarde sa svojim brendovima kafe, pa imamo od koga da učimo i na koga da se ugledamo.

Ističete da vam je važna komunikacija o brendu. Kako komunicirate sa potrošačima?

Marija: Kafom Rivolta želeli smo da podignemo ritual ispijanja kafe na novi nivo – gde intenzitet upoznaje zadovoljstvo. Kada nam se postavi pitanje kakvu kafu pijemo, svi mi ljubitelji kafe do tančina znamo i uživamo da opisujemo aromu, intenzitet i okolnosti u kojima ispijamo svoju perfektnu šoljicu kafe. Zato ova kategorija zahteva delikatan i personalizovan pristup. Uradili smo kvalitetno istraživanje i napravili, verujemo, idealnu kombinaciju koja zadovoljava ukuse balkanskih potrošača. Lepota rada u našoj kompaniji je u tome što imamo potpunu slobodu u kreativnom procesu, od ideje do realizacije svakog detalja – ukusa, asortimana, dizajna, a tu slobodu koristimo da kreiramo proizvode u koje verujemo, u potpunosti prilagođene lokalnom tržištu. Rezultat je ponuda Rivolte u kapsulama: Nespresso Classico, Cremoso, Intenso i Forte, dok kapsule Dolce Gusto i kafa u zrnu donose ukuse Cremoso i Intenso.

Kafa Rivolta

Kafa Rivolta (Foto: Nebojša Babić)

Aleksandra: Sve ove neodoljive kombinacije kafe pažljivo su pripremljene od strane vrsnih italijanskih majstora. Ideja nam je da svaki član porodice Rivolta odvede naše potrošače na novo putovanje kroz intrigantne ukuse i zavodljive note savršene šoljice kafe. Želimo da ih motivišemo da započnu dan na najbolji način – razbuđeni, uz senzacije ukusa kafe Rivolta, koja budi zvuke, prizore i mirise Italije. To će i biti suština naše komunikacije sa potrošačima.

Kafa Rivolta

Kafa Rivolta (Foto: Nebojša Babić)

Kakvo je vaše iskustvo sa kreiranjem i finim podešavanjem blenda za specifične profile ukusa i želje kupaca?

Marija: Prema istraživanju koje smo radili na srpskom tržištu, servirali smo naše viđenje jačih i blažih blendova kafa robusta i arabika, kao dve najpoznatije svetske vrste kafa. Za ljubitelje kafe koji vole malo slabije i senzitivnije tonove – pravi izbor su Classico i Cremoso, dok su ljubiteljima jačih i intenzivnijih ukusa na raspolaganju Forte i Intenso.

Aleksandra: U portfoliju, dakle, imamo blendove različitog intenziteta, kako bi svako mogao da pronađe ono što preferira. Dodatno, svaki proizvod brenda Rivolta nosi specifične arome, izbalansiranost i prijatnu gorčinu, što posebno privlači potrošače. Preporučujemo da probate sve i odaberete svoj savršeni blend.

Spominjete dosta samu osnovu – kafu u zrnu. Upoznajte nas malo detaljnije sa njenim poreklom i specifičnostima.

Marija: Najbogatiji ukus i aromu, a u isto vreme i najviši kvalitet – ima arabika, koja potiče iz Etiopije. Sadrži malo kofeina, što čini ovu vrstu kafe pogodnom za čestu upotrebu. Ukus arabike nosi sa sobom cvetne, voćne, čak i čokoladne note. Kafa robusta, sa druge strane, ima dvostruko više kofeina i daje kafi jači i gorči ukus, što smo prepoznali i kao preferencije naših potrošača, posebno kad je reč o prvoj jutarnjoj šoljici. Ona potiče iz delova Afrike, Azije i Brazila. Mi smo se, definitivno, fokusirali na njihove kombinacije i idealne blendove, kako bismo odgovorili na sve zahteve naših potrošača, tokom celog dana i u svim prilikama.

Aleksandra: Sa jedne strane, imamo specifično poreklo ovih kafa, ukomponovano sa italijanskim načinom pripreme kafe. Jedan od naših proizvoda kafe u zrnu – Intenso, kako ime kaže, intenzivan je i daje razbuđujuću visoku gorčinu. Savršena reprezentacija ovog pristupa kafi jeste italijanski espreso. Sa druge strane, kroz našu drugu opciju – Cremoso, sa našim italijanskim partnerima napravili smo smireniju varijantu za ljubitelje laganijih ukusa, blage kiselosti i gorčine.

Kafa Rivolta

Kafa Rivolta (Foto: Nebojša Babić)

U kompaniji Knjaz Miloš vodite i agende drugih brendova. Marija, vi ste zaduženi za ReMix Knjaz, dok je Aleksandra odgovorna za Tube. Šta vas je kvalifikovalo za rad na kafi?

Marija: Rekla bih da smo „drim tim”, kada se uzme u obzir Aleksandrino dosadašnje iskustvo sa inovacijama u kompaniji, kao i moje iskustvo rada u HoReCa kanalu i sa poslovnim korisnicima, na koje ćemo se u početku fokusirati.

Aleksandra: Sve to, plus ljubav prema kafi, naravno!

InfoPuls-podeljeno sa izvora-Bizlife

#čašu #hladnog #Knjaza #serviramo #vamneodoljivukafu #Rivolta

POVEZANI ČLANCI

Najnovija ažuriranja